ostrzegawczezakazunakazuinformacyjne kierunkuuzupełniającetabliczkidodatkowe poziomeświetlne


znaki dodatkowe Drukuj Email

dodatkowe znaki przed przejazdami kolejowymi

G-1a
słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni
G-1b
słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni
G-1c
słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po prawej stronie jezdni
G-1d
słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni
G-1e
słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni
G-1f
słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po lewej stronie jezdni
  
 G-2
sieć pod napięciem
G-3
krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym jednotorowym
G-4
krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym wielotorowym
 

1.Słupek z trzema kreskami jest umieszczany pod znakiem lub , słupek z dwiema kreskami - na 2/3 odległości znaku ostrzegawczego od przejazdu, a słupek z jedną kreską - na 1/3 tej odległości.
2.Jeżeli ze względu na warunki lokalne znaki ostrzegawcze umieszczono bliżej niż 150 m od przejazdu na drogach, na których dopuszczalna prędkość pojazdów przekracza 60 km/h, to pod znakiem ostrzegawczym umieszcza się słupek z dwiema kreskami, a słupek z jedną kreską na 1/2 odległości znaku ostrzegawczego. Jeżeli znak ostrzegawczy umieszczono w bezpośredniej bliskości przejazdu, to stosuje się tylko słupek z jedną kreską umieszczony pod znakiem ostrzegawczym.

dodatkowe znaki dla kierujących tramwajami

AT-1
sygnalizacja świetlna
AT-2
sygnalizacja świetlna wzbudzana
AT-3
niebezpieczny zjazd
AT-4
stromy podjazd
AT-5
ruch kolizyjny
BT-1
ograniczenie prędkości
BT-2
koniec ograniczenia prędkości
BT-3
blokada zwrotnicy
BT-4
stop - zwrotnica eksploatowana jednostronnie

dodatkowe znaki szlaków rowerowych

R-1
szlak rowerowy lokalny
R-1a
początek (koniec) szlaku rowerowego lokalnego
R-1b
zmiana kierunku szlaku rowerowego lokalnego
R-2
szlak rowerowy międzynarodowy (znak aktualny do 2018 r.)
R-2a
zmiana kierunku szlaku rowerowego międzynarodowego (znak aktualny do 2018 r.)
R-3
tablica szlaku rowerowego
R-4
informacja o szlaku rowerowym
R-4a
informacja o rzeczywistym przebiegu szlaku rowerowego
R-4b
zmiana kierunku szlaku rowerowego
R-4c
drogowskaz tablicowy szlaku rowerowego
R-4d
drogowskaz szlaku rowerowego w kształcie strzały podający odległość
R-4e
tablica przeddrogowskazowa szlaku rowerowego

dodatkowe znaki dla kierujących pojazdami wojskowymi

W-6
szerokość mostu lub środka przepraw.
W-1
klasa obciążenia mostu o ruchu jednokierunkowym
W-2
klasa obciążenia mostu o ruchu dwukierunkowym
W-3
klasa obciążenia mostu o ruchu jednokierunkowym dla pojazdów kołowych i gąsien.
W-4
klasa obciążenia mostu o ruchu dwukierunkowym dla pojazdów kołowych
W-5
klasa obciążenia mostu o ruchu dwukierunkowym
dla pojazdów gąsienicowych
W-7
wysokość skrajni pionowej na moście lub w tunelu

dodatkowe znaki dla kierujących tramwajami
(niepublikowane w rozporządzeniu o znakach drogowych)

zwrotnica sterowana za pomocą systemu TRACKzwrotnica sterowana systemem: jazda z prądem, jazda bez prądusygnalizacja świetlna lub dźwiękowaprzystanek techniczny- obowiązkowe zatrzymanie tramwaju
pierwszeństwo dla nadjeżdżającego z przeciwka na ostrym łuku torówpierwszeństwo przejazdu na ostrym łuku torów
pierwszeństwo dla nadjeżdżającego z przeciwka na ostrym łuku torów
pierwszeństwo przejazdu na ostrym łuku torówizolator sekcyjnysłup trakcyjny z odgromnikiemgranica zasilania podstacji trakcyjnejodłącznik sieciowy
miejsce podłączenia kabla zasilającego sieć trakcyjnąmiejsce podłączenia kabla powrotnego sieci trakcyjnejpunkt zatrzymania tramwajupoczątek działania czujnika podczerwienikoniec działania czujnika podczerwieni
 


خرید vpn خرید کریو خرید کریو دانلود فیلم خارجی دانلود آهنگ ایرانی دانلود فیلم خرید vpn دانلود فیلم خرید vpn خرید vpn خرید کریو Google