ostrzegawczezakazunakazuinformacyjne kierunkuuzupełniającetabliczkidodatkowe poziomeświetlne


znaki dodatkowe Drukuj Email

dodatkowe znaki przed przejazdami kolejowymi

G-1a
słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni
G-1b
słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni
G-1c
słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po prawej stronie jezdni
G-1d
słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni
G-1e
słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni
G-1f
słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po lewej stronie jezdni
  
 G-2
sieć pod napięciem
G-3
krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym jednotorowym
G-4
krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym wielotorowym
 

1.Słupek z trzema kreskami jest umieszczany pod znakiem lub , słupek z dwiema kreskami - na 2/3 odległości znaku ostrzegawczego od przejazdu, a słupek z jedną kreską - na 1/3 tej odległości.
2.Jeżeli ze względu na warunki lokalne znaki ostrzegawcze umieszczono bliżej niż 150 m od przejazdu na drogach, na których dopuszczalna prędkość pojazdów przekracza 60 km/h, to pod znakiem ostrzegawczym umieszcza się słupek z dwiema kreskami, a słupek z jedną kreską na 1/2 odległości znaku ostrzegawczego. Jeżeli znak ostrzegawczy umieszczono w bezpośredniej bliskości przejazdu, to stosuje się tylko słupek z jedną kreską umieszczony pod znakiem ostrzegawczym.

dodatkowe znaki dla kierujących tramwajami

AT-1
sygnalizacja świetlna
AT-2
sygnalizacja świetlna wzbudzana
AT-3
niebezpieczny zjazd
AT-4
stromy podjazd
AT-5
ruch kolizyjny
BT-1
ograniczenie prędkości
BT-2
koniec ograniczenia prędkości
BT-3
blokada zwrotnicy
BT-4
stop - zwrotnica eksploatowana jednostronnie

dodatkowe znaki szlaków rowerowych

R-1
szlak rowerowy lokalny
R-1a
początek (koniec) szlaku rowerowego lokalnego
R-1b
zmiana kierunku szlaku rowerowego lokalnego
R-2
szlak rowerowy międzynarodowy (znak aktualny do 2018 r.)
R-2a
zmiana kierunku szlaku rowerowego międzynarodowego (znak aktualny do 2018 r.)
R-3
tablica szlaku rowerowego
R-4
informacja o szlaku rowerowym
R-4a
informacja o rzeczywistym przebiegu szlaku rowerowego
R-4b
zmiana kierunku szlaku rowerowego
R-4c
drogowskaz tablicowy szlaku rowerowego
R-4d
drogowskaz szlaku rowerowego w kształcie strzały podający odległość
R-4e
tablica przeddrogowskazowa szlaku rowerowego

dodatkowe znaki dla kierujących pojazdami wojskowymi

W-6
szerokość mostu lub środka przepraw.
W-1
klasa obciążenia mostu o ruchu jednokierunkowym
W-2
klasa obciążenia mostu o ruchu dwukierunkowym
W-3
klasa obciążenia mostu o ruchu jednokierunkowym dla pojazdów kołowych i gąsien.
W-4
klasa obciążenia mostu o ruchu dwukierunkowym dla pojazdów kołowych
W-5
klasa obciążenia mostu o ruchu dwukierunkowym
dla pojazdów gąsienicowych
W-7
wysokość skrajni pionowej na moście lub w tunelu

dodatkowe znaki dla kierujących tramwajami
(niepublikowane w rozporządzeniu o znakach drogowych)

zwrotnica sterowana za pomocą systemu TRACKzwrotnica sterowana systemem: jazda z prądem, jazda bez prądusygnalizacja świetlna lub dźwiękowaprzystanek techniczny- obowiązkowe zatrzymanie tramwaju
pierwszeństwo dla nadjeżdżającego z przeciwka na ostrym łuku torówpierwszeństwo przejazdu na ostrym łuku torów
pierwszeństwo dla nadjeżdżającego z przeciwka na ostrym łuku torów
pierwszeństwo przejazdu na ostrym łuku torówizolator sekcyjnysłup trakcyjny z odgromnikiemgranica zasilania podstacji trakcyjnejodłącznik sieciowy
miejsce podłączenia kabla zasilającego sieć trakcyjnąmiejsce podłączenia kabla powrotnego sieci trakcyjnejpunkt zatrzymania tramwajupoczątek działania czujnika podczerwienikoniec działania czujnika podczerwieni
 
Więcej artykułów…
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna > Ostatnie >>

Strona 8 z 10
خرید vpn خرید کریو خرید کریو دانلود فیلم خارجی دانلود آهنگ ایرانی دانلود فیلم خرید vpn دانلود فیلم خرید vpn خرید vpn خرید کریو Google